2017. július 20., csütörtök

Mladík takmer prišiel o oko. Teraz váľa v Znojme a sníva o šampionátu aj NHL

Keď vlani na jeseň dal svoj prvý gól v EBEL a zavŕšil tak devastácii Dornbirne 10: 2, žiaril šťastím. "Budem musieť zaplatiť pokutu. Dúfam, že mi to chlapci rozloží aspoň do troch výplat, "žartoval znojemský útočník Jindřich Abdul.

Sľubne rozbehnutá hokejová kariéra šikovného mladíka ale mohla skončiť už v 19 rokoch! "Myšlienky na koniec mňa nepřepadaly, proste som bojoval," tvrdí dnes forvard Orlov. Zo spomienok na tohtoročné 19. február ale poriadne mrazí.

bet365 stavky Vsetínský odchovanec šiel totiž vypomôcť znojemskej juniorke.Za výhru 6: 2 proti rovesníkom z Viedne ale málom zaplatil svojim zdravím.

Po jednom zo súbojov zostal Abdul ležať na ľade. "Nechápem V iedeň, ako s takýmto prístupom k hre, so zámerom niekoho bet365 zraniť, chcela postúpiť do play-off," běsnil na klubovom webe kouč juniorov Leoš Zajíc. "Vtedy mi zo dňa na deň skončila sezóna," dopĺňa Abdul.

A nielen sezóna. Po jednom zo zákrokov totiž hrozilo, že na jedno oko oslepne. "Tri mesiace som preto musel mať úplný pokoj, stále som len polihoval," líči chmúrne chvíle mládežnícky reprezentant.

Hokejovým priaznivcom prebleskol hlavou príbeh Švéda Mattiasa Weinhandela, ktorý kvôli zraneniu dodnes vidia ľavým okom len z desiatich percent.Abdulovú peripetie ale mali šťastný koniec.

V nedeľu večer tak vykurýrovaný útočník vyšiel prvýkrát sa znojemským áčkom na ľad. "Tešil som sa veľa, pretože tá pauza bola pre mňa zvlášť dlhá," rozpráva Abdul, ktorý skúšal pred niekoľkými rokmi preraziť aj v pražskej Sparte.

Teraz však verí, že sa výraznejšie presadí v drese Orlov, ktorí sa pripravujú na piatu sezónu v medzinárodnej lige. "Chceme už konečne prejsť cez štvrťfinále, to sa ešte v EBEL nepodarilo," oznamuje hráč, ktorý vlani odohral bet365 bonus v medzinárodnej súťaži 34 zápasov a získal sedem bodov. "Moje osobné ambície je byť na ľade, čo najviac to pôjde."

Okrem toho Abdul túži pozrieť sa na svetový šampionát dvadsiatok, ktorý bet 365 na prelome roka hostí Fínsko.V júni sa už zúčastnil kempe novo tvoreného českého výberu do dvadsať rokov. "Urobím pre nomináciu všetko. Bol by to dôležitý posun v mojej kariére, "premieta talent, ktorý pokukuje aj po slávnej NHL. "Takéto sny má každý chlapec. Najprv ale musím odvádzať v Znojme dobrú prácu. "

Abdul spoločne s juhomoravským par ťákov pred prvým tréningom na ľade zažil pestrú prípravu. Mančaft vedený trénerom Jiřím Režnarem si zahral futbal v bublinách proti fanúšikom, tmelil partiu u Vranovskej priehrady, kde Orli krúžili aj na bicykloch. Teraz sa však z tenisiek Pucher a spol.


prezúvajú do korčúľ.

znojemským začína sezóna 11. septembra proti Linzi.

bet365 mobil

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése